زمینههای مناسب بازارسازی گروه صنعتی انتخاب در خاورمیانه

مدیرعامل شرکت بازرگانی سینت اورسیز بر گسترش همکاریهای این شرکت و گروه صنعتی انتخاب تأکید کرد.
ثابت یحیی سالم الحنایی (Thabit Yahya Salim Al-Hinai) مدیرعامل شرکت بازرگانی سینت اورسیز در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: ایران یک کشور مستقل در خاورمیانه است که توانایی تولید محصولات مختلف ازجمله خودرو و لوازمخانگی را دارد. این اولین بار است که از یک شرکت تولیدی لوازمخانگی با این وسعت فعالیت بازدید میکنم و از این امر بسیار خوشحالم.
وی در خصوص ارتباطات تجاری شرکت سینت اورسیز عمان و گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: ما پیش از این با گروه صنعتی انتخاب برای توسعه یک فرصت شغلی در عمان ارتباط داشتهایم و اکنون به این گروه آمدهایم تا با توانمندیهای این گروه، بیشتر و بهتر آشنا شویم تا با شناخت بهتر به سمت گسترش روابط حرکت کنیم.
سالم الحنایی در ادامه خاطرنشان کرد: گروه صنعتی انتخاب یک گروه صنعتی حرفهای در ایران است که توانایی گسترش سطح بازار خود در منطقه خاورمیانه را داراست.
وی در خصوص وضعیت بازار عمان برای کالاهای ایرانی ازجمله لوازمخانگی گروه صنعتی انتخاب تصریح کرد: بازار عمان یک بازار باز است که کشش فراوانی برای حضور محصولات متنوع دارد و گروه صنعتی انتخاب نیز میتواند با بازاریابی سهم خوبی از این بازار را به دست آورد.